enviktigresa

Alla inlägg under mars 2015

Av Jenny - 30 mars 2015 13:32

Nu har jag tappat räkningen av dagar. Så struntar i det.

I torsdags när jag vägde mig hade jag gått ner 7,5 kg. Det ser bra ut det här :)

Blir inte så mycket skrivande här, jag glömmer faktiskt bort det...

Borde inte glömma det eftersom det här också var meningen att vara en "morot". 

Hur som så går jag neråt i alla fall, sakta men säkert. 


För ca 1,5 vecka sen blev jag med hund, som ska stanna hos mig till första helgen i maj. Ägaren är utomlands så då får han, Liam, bo hos mig. Det är bra, dels för att jag får sällskap och dels för att jag måste ut o gå. Det är sex veckor sammanlagt som han blir hos mig, tänkte jag skulle försöka gå ner 5 kg under den perioden. Hoppas på mer :)


Snart hoppas jag att jag får gå in på Facebook igen, det är svårare än jag trodde att låta bli :P

Men men... 12,5 kg to go! ;) Sen såååå :) Jag längtar.


Ha en fin dag!

/Jenny

Av Jenny - 12 mars 2015 08:57

Delmål 2 • 12 mars • minus 6 kg.

Jag klarade nästan att ta sex kilo till den 3 mars. Jag har legat på latsidan och varken vägt mig eller räknat så mycket kalorier. Men i morse då jag ställde mig på vågen så insåg jag att jag faktiskt gått ner sex kilo nu och ligger bra till i schemat! :) Yey! 


För ca en vecka sen tog jag bort Facebook. Jag tänkte att jag inte ska få logga in där igen förrän jag gått ner x antal kilon. Tänkte ta 20 kg :) Hoppas på att det också ska vara en morot till att skärpa till mig.


I förrgår beställde jag en personlig tränare - Fitbit Flex. Den ska hjälpa mig att bli mer motiverad tänkte jag.

Våren är ju här nu så nu blir det skönare att ut o gå. 


Jag ska mäta mig ikväll, så jag uppdaterar lite senare.


Ha en fin dag.

Jenny

Presentation


Min viktresa.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015
>>>

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards