enviktigresa

Direktlänk till inlägg 12 mars 2015

Dag 64 - vägning v. 7

Av Jenny - 12 mars 2015 08:57

Delmål 2 • 12 mars • minus 6 kg.

Jag klarade nästan att ta sex kilo till den 3 mars. Jag har legat på latsidan och varken vägt mig eller räknat så mycket kalorier. Men i morse då jag ställde mig på vågen så insåg jag att jag faktiskt gått ner sex kilo nu och ligger bra till i schemat! :) Yey! 


För ca en vecka sen tog jag bort Facebook. Jag tänkte att jag inte ska få logga in där igen förrän jag gått ner x antal kilon. Tänkte ta 20 kg :) Hoppas på att det också ska vara en morot till att skärpa till mig.


I förrgår beställde jag en personlig tränare - Fitbit Flex. Den ska hjälpa mig att bli mer motiverad tänkte jag.

Våren är ju här nu så nu blir det skönare att ut o gå. 


Jag ska mäta mig ikväll, så jag uppdaterar lite senare.


Ha en fin dag.

Jenny

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 30 mars 2015 13:32

Nu har jag tappat räkningen av dagar. Så struntar i det. I torsdags när jag vägde mig hade jag gått ner 7,5 kg. Det ser bra ut det här :) Blir inte så mycket skrivande här, jag glömmer faktiskt bort det... Borde inte glömma det eftersom det här...

Av Jenny - 24 februari 2015 10:30

Nu är jag så där sullig igen... Vägning v. 6 var i torsdags. Står fortfarande still, vilket jag är nöjd med eftersom jag fortfarande inte hittat tillbaka... Motivationen försvann. Jag har börjat att skriva in i LifeSum igen och ska försöka hålla i de...

Av Jenny - 12 februari 2015 19:16

Oj, nu var det ett tag sen jag skrev igen. Måste försöka bli bättre på det här. Kanske det är för att jag börjar tappa greppet, motivationen börjar avta. Det är verkligen inte bra! Jag har varit på gymmet varje torsdagmorgon eftersom att jag brukar v...

Av Jenny - 5 februari 2015 08:32

Delmål 1 • 5 feb • minus 3 kg. Ja men det klarade jag! Har till och med gått ner fyra nu :) Så det här funkar ju fint hittills! Så, ett kilo i veckan. Det är väl egentligen lagom takt.  Jag hade kunnat gå ner mer till idag, om jag bar...

Av Jenny - 4 februari 2015 12:45

Idag gick jag till jobbet. Tog ca 35 minuter. Lagomt :) Tänkte att jag skulle gå ner till gymmet imorgon bitti, men det kanske är att överdriva ;)   Efter jobbet ska jag o Maria in till Mora, när vi kommer hem ska vi hem till mig och mäta oss. ...

Presentation


Min viktresa.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015
>>>

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards